Вчені виявили нового можливого предка сучасної людини

Вчені виявили нового можливого предка сучасної людини Стародавні люди жили на Землі 300 тисяч років тому © Популярная механика
Гомінід жив на Землі 300 тисяч років тому.

Вчені заявили про те, що їм вдалося знайти ще одного предка сучасної людини. Як повідомляє "Популярная механика", вік черепа Броку-Хілла оцінюється в 300 тисяч років, що свідчить про те, що він жив в Африці паралельно з першими Homo sapiens.

Дослідники вважають, що окрема популяція хомо, а можливо і окремий вид під назвою H. heidelbergensis, мешкав на континенті разом з першими сапієнсами. Ймовірно, що в цей же час могла існувати ще одна нещодавно виявлена популяція, H. naledi. На думку вчених, H. heidelbergensis міг бути загадковою "примарною популяцією", що схрещувалася з древнім H. sapiens і передала невелику кількість ДНК сучасним жителям Західної Африки.

"Тепер ми можемо говорити, принаймні, про три різні лінії хомо в Африці близько 300 тисяч років тому, але ми поки не знаємо, якою мірою ми завдячуємо нашим походженням даному різновиду H. sapiens", - говорить палеоантрополог і співавтор дослідження Кріс Стрінгер з Музею природної історії в Лондоні.

Раніше вчені з Університету Барселони заявили про те, що морепродукти складали майже половину раціону неандертальців, які жили на півдні Португалії. Це ставить під сумнів гіпотезу про те, що вживання в їжу морепродуктів допомогло Homo Sapiens випередити у розвитку неандертальців.